Monday 11 September 2017

Forex Handlare Bbc Fotboll


DIY dagen handlare jag förlorade 250k men gjorde allt tillbaka och mer. Varje dag Rene Muccio, 51, studerar noggrant en mishmash av diagram och nyheter tickers från sitt sovrum i södra London innan han handlar sina livsbesparingar på den globala valutamarknaden. Han är en Av ett litet samhälle av daghandlare, köper och säljer aktier online från sina sovrum och kök, lockade av utsikterna att göra tusentals pund från små prisfluktuationer i branschen som de senaste sekunderna. Muccio, en far till tre från Bromley, sa han Hade gjort 220 föregående dag från valutahandel mellan pund, dollar, euro och yen - hans största vinst hittills. Men han har tappat tusentals under det sätt som Muccio gav upp ett framgångsrikt antikvitetsföretag 2007 för att handla heltid jag letade efter En ursäkt för att sluta, det var svaret, men det var för tidigt jag visste absolut ingenting, sa han. Han förlorade 2000 i veckan. Han sa att jag fortsätter, för jag fortsätter att förbättra. Ibland kan jag se handlar så klart och jag vet att det är Utanför ryggen Av allt jag har lärt mig, och jag kan titta på diagrammen och bara veta var det går. Relaterade artiklar. Mr Muccio sa att han har sex månaders sparande kvar innan han måste antingen sluta handel eller remortgage Han sa även om jag förlorade En handel jag inte skulle bry mig eftersom det känns så bra att du följer vad som helst ditt hjärta och själ säger. Experter säger att det här är rent spel. Hemmahandlare, utrustade med bara en internetanslutning och grundläggande programvara, lita på gissning, sade Mark Dampier, en investeringsexpert hos Hargreaves Lansdown Det är lite som professionellt spelande Handel i sekunder är motsatsen till äkta långsiktiga investeringar. Herr Dampier förklarade att det är omöjligt att förutsäga kortfristiga rörelser på marknaden om du inte har insiktsvetenskap - Vilket är olagligt Det finns mycket mer förlorare än vinnare, men han sade dock. Porsche och sexfiguriga kontot i Forex-handlaren Charlie Burton, från Greenham i Berkshire, berättade för en annan historia. Den tidigare City Trader gjorde en gång 7, 000 i fem minuter på en enda guldhandel Nu har jag ett mer blygsamt mål på 500 till 1000. Men herr Burton, som har 17 års erfarenhet av handel med ett fondförvaltningsbolag, har drabbats av förluster som gör Mr Muccio s blek i jämförelse. Jag förlorade 250 000 i mitt första år av handel solo och det minnet kommer att stanna hos mig för alltid. Men Burton sa dock att sakerna hade förbättrats sedan han stängde kontot 2003. Dagen jag slog knappen för att ta ut pengarna kvar var en stor Vikt från mina axlar. Nu har jag lärt mig att inte bli upphetsad om jag är i en stark ställning, för jag vill inte vara nere på en svagare dag. Herr Burton sa att någon kan handla, även om de inte har en sexfigurig summa för att skona Han Utmanar nu sig att göra en 10 000 kruka till 100 000. Dock borde växande handelsmän räkna med att förlora pengar för de första åren, sa han. Jag är inte en stadsförare som får miljontals bonusar varje år, men jag har också mycket erfarenhet. Folk tror att om du läser ett par böcker och går på en kurs kommer du tjäna pengar när det faktiskt är ett av de svåraste jobb i världen. Han sa att du borde vänta minst två år innan du förväntar dig att tjäna en vinst. Att kunna ta en stans och när du har en månad som kan vara ganska svårt för vissa människor. Herr Burton rekommenderade människor att handla deltid för att börja. Jag har träffat handelsmän som också är flygbolagspiloter, läkare och tandläkare Fler och fler människor handlar på sidan i sina sovrum, sa han. En näringsidkare av denna typ är Jackie Mitchell, 52, som handlar på morgonen och kör en torr Städbranschen på eftermiddagen Hennes intresse blev piqued sju år sedan när hon deltog i ett gratis seminarium som jag tyckte bra, det verkar ganska enkelt och började handla nästa dag. Sedan dess har fru Mitchell, en mor från fyra från Northwood i Middlesex, förlorat Hennes 3000 potten vid två tillfällen Det har varit många höga och låga, massor av tårar och skratt, sa hon. Förvänta sig att förlora pengar när du är ny. De säger inte det här i seminarierna, sa hon. Jack Mitchell handlar på morgonen och kör en kemtvätt på eftermiddagen. Mrs Mitchell sa att hon nu tjänar pengar, men som många Näringsidkare ville inte göra hennes vinst offentliga Jag betalar mina räkningar och har fördelen av att kunna handla från min dator, så jag kan gå på semester i veckor och ta mina skärmar med mig, säger hon. Nästan någon kan anmäla sig till En online investeringsplattform hemifrån som UFC Markets, InterTrader Direct, ETX Capital eller IG, med så lite som 100. Det är möjligt att tjäna pengar genom att följa rörelserna hos institutioner och stora spelare, snabbt köpa eller sälja aktier eller valuta i reaktion , Sade herrn burton Du behöver inte veta en ekonomi inuti, men följ vad som flyttar marknaderna och hoppa på baksidan av stora spelare som rör sig och eventuella nyheter, säger han. Men experter är fortfarande skeptiska till övningen Brian Dennehy, från FundExpert, den Investeringsbutik, rådde handlare att behandla eventuella kortfristiga vinster med försiktighet. Don t bli förvirrad av en rad framgångar. Det här är ibland till stor lycka. Du får inte förväxla en lyckosam trend med personligt geni, sa han. Män gör tricks och trender som levereras till din inkorg varje vecka. Registrera dig här. Dela din Story. Return of the daytrader kan du tjäna pengar genom att kopiera andra investorer. Det lovar en oemotståndlig kombination av rikedom och självständighet Allt du behöver är en dator och en internetanslutning och då kan du tjäna en förmögenhet från ditt hem. Är locket av finansiell handel för vinst Eftersom det populära BBC-programmet Millions by Minute har visat verkar drömmen få tag i. Det appellerar till föräldrar som hoppas kunna klämma i någon lönsam handel mellan skolgångar. Och det är lika en Väg ut för dem som helt enkelt inte vill eller inte passar in i kontorsföretagets värld. Nu har sociala medier världen lagt till en extra attraktiv vridning till drömmen om att vara din egen chef och döda Wi Th kopiering handel som gör att du kan efterlikna investeringar rörelserna av de proffs du kan förmodligen kontanter i även om du inte vet någonting alls om marknaderna. 43-årig affärsman, Clark Clark, var angelägen om att handla de globala valutamarknaderna i Hans fritid för att dra in lite extra inkomst. Han var upphetsad över möjligheterna, men också i rädsla för utmaningarna och fallgroparna. Han visste att snabb köp och försäljning av aktier och andra finansiella värdepapper var notoriskt knepigt och att många nybörjare kämpade för att göra en Vinst Kopiering handel tycks emellertid erbjuda en lösning. Det syftar till att kringgå många av huvudvärk som är involverade i att försöka bli nästa Warren Buffett. Relevanta artiklar. Clark registrerade sig med ZuluTrade, ett av ett antal snabbväxande kopiering eller Sociala handelsplattformar som gör det möjligt för nybörjare att efterlikna strategierna för mer erfarna investerare. Premien är enkel om du bestämmer dig för att kopiera en annan näringsidkare och de satsar till exempel på pundet som stiger mot t Han dollar, då vill du också Andra leverantörer inkluderar eToro och Currensee. Trading kan vara svårt, säger Anastasios Frangos från ZuluTrade Men med social handel finns det ingen anledning att studera marknaderna. Det är idealiskt för människor som inte vet hur de ska handla de kan Helt enkelt kopiera mer erfarna handlare. ZuluTrade kunder registrerar sig med en tredje part mäklare för att handla valutamarknaden valutamarknaden och ett konto kan öppnas för några hundra pund Det rankar sina handlare genom historisk prestanda för att hjälpa användarna att bestämma vem man ska kopiera. Herr Clark Analyserade noggrant uppgifterna innan han riskerade sina tjänade pengar. Först gick det bra och han tjänade lite pengar. En viss näringsidkare hade en armé av kopiatorer och såg ut som ett säkert par händer jag såg honom i 10 månader och han förlorade aldrig på en Handel, herr Clark återkallade Men då gick det fruktansvärt fel. Marknaden rörde sig kraftigt i motsatt riktning Clark stängde sin position snabbt men andra var inte så lyckliga Den här handlaren förlorade miljoner i livekonton Det var episkt. Z UluTrade har sedan infört en rad riskskyddsåtgärder som försöker skydda sina användare, men Mr Clark är fortfarande övertygad. Det är bara inte realistiskt att tro att någon kan exakt förutsäga någon marknad, särskilt valutor, för det mesta, sade han i Min erfarenhet varje näringsidkare med många anhängare kommer till slut att krascha och brinna. Den största sociala handelsplattformen är eToro, som har mer än tre miljoner användare över hela världen. Företagets chef, Yoni Assia, liknar sitt erbjudande till sociala medier som Facebook som Tillåta människor att chatta och dela på nätet Vi är ett socialt nätverk, säger Assia. Det är en plats där människor kan kommunicera, följa och kopiera varandra. Det gör att människor med mindre kunskap om marknaderna kan se vad mer erfarna investerare gör. Kunderna är tillåtna Att riskera endast 20pc av deras totala kapital kopiering någon trader och ett konto kan öppnas för så lite som 30 eToro fungerar som en spread-betting plattform, så att kunderna kan satsa På stora marknader men utan att stumpa upp transaktionens fulla värde. Dock kan spridningen mellan köp - och försäljningspriset på eToro vara dyrare än med välkända spridningsoperatörer som IG Index och City Index. We hjälper människor att upptäcka folkmassans visdom, adderade Assia. Genom att kopiera andra handlare får människor en bättre förståelse för marknaderna och vår forskning visar att eToro-användare är konsekvent mer lönsamma än människor som bara handlar manuellt. Brett Cooper driver en Hemsida som granskar handelsleverantörer och har skrivit en bok för att hjälpa nybörjare att navigera i branschen. Han sa att många plattformar ger intrycket att det är lätt att tjäna pengar på kopiering, men det är inte att hitta någon att kopiera vem vet vad de gör är svårt Och många av de handlare på dessa plattformar är bara ute för att göra en snabb buck. På vissa plattformar ser det ut som om en viss näringsidkare har gjort solida vinster, sa Cooper, men de underliggande uppgifterna avslöjar att de Sitter på ett antal förlorade positioner som de inte har stängt än i hopp om att affärerna kommer studsa tillbaka. Du behöver fortfarande göra dina läxor och sätta in tiden, sade Cooper. Du måste fortfarande tillämpa noga riskbedömningsmetoder innan du Kopiera en annan näringsidkare. Det är fortfarande riskabelt och de flesta människor faktiskt inte gör några pengar. Det är inte livsförändrande men det är något jag verkligen tycker om. Hur kopierar du handlarwebbplatser och om du anmäler dig till en, vem exakt kopierar du och hur mycket kostar det. Vem som helst kan bli en populär investerare på eToro eller en Signalleverantör på ZuluTrade om de kan övertyga tillräckligt med människor för att kopiera sin verksamhet. Signalleverantörer får en provision för varje handel som utförs av ett direktföljarkonto medan eToro belönar populära investerare baserat på antalet kopiatorer som de rackar upp. Till skillnad från sina konkurrenter vet Currensee Handlare på sin plattform och kunder väljer från ett utvalt band av erfarna handlare att kopiera Det tar ut en 2pc serviceavgift på genomsnittligt kapital på ett användares konto. Thomas Glaser, bildad överst, en mjukvaruutvecklare från Berkshire, har handlat med eToro Sedan april I början var en av de valutahandlare han kopierade gick bust och tog med sig hundratals kopiatorer. Jag hade tur att komma ut relativt oskadad. Han sa att det finns en rättvis andel av hänsynslösa handlare där ute. Han fortsatte att hålla fast vid blue-chip-aktier Under de senaste sex månaderna har han byggt upp sin egen legion av kopiatorer och har gjort en 6pc vinst. Det är inte en livsförändrande summa pengar men det är något jag verkligen tycker om. Se alla våra investeringsberättelser på din Facebook-sida som oss på. Trader Miljoner i minuten BBC i Player. Really enjoyed this program Intressant för att se hur många människor som försöker tjäna pengar från handel och de olika metoderna de tar. Överraskningen att Jag var hur mycket det var att veta vad du gör och förstå marknaderna, men också hur man mentalt hanterar trycket att använda riktiga pengar och hur man hanterar förlusterna och vinner i lika stor grad inte många människor kan killen i går kväll som Handlar för att det gör honom lycklig men på grund av att man förlorar pengar i början lägger bara 2 handlar inte ett sätt att leva. Jag tror att killen med Porsche började med 40k ökade den till 250k och tog en massiv träff inom de första 9 månaderna Fast Det har varit handel för dig Ars och hanterar nu fonder på 50 miljoner. Jag gillar porsche kille på ett sätt som jag beundrar hans värdefulla etik, speciellt att göra ironmans och träna hårt, jag gillade hans etos om att han gör en grand på en dag packar han bara upp och slutar spela Nice Det verkar som om det inte är så lurat ett sätt att leva. Men resten av hans liv såg lite ut, jag gjorde inte, plastplastik, nybyggd med bottenvåning som såg ut som ett show hem inte min kopp te. Hade att le på Jusco-ladsna , Verkar fungera men jag är inte helt säker på att de kom över som att verkligen förstå vad de gjorde Kanske de gör det, de gör ju lite pengar, men jag är inte bred. De andra var uppenbarligen en del av majoriteten som kommer att förlora Pengar som försöker spela på aktiemarknaderna Det här är det mest troliga resultatet och det som hindrar mig från att ta en tur, jag är där och vänder pund till pennor i kort ordning. Men visningen har gjort att jag gör lite forskning efteråt och jag har just läst Genom investopedia s förklaringar av teknisk analys Sis i motsats till grundläggande och den aspekten intresserar mig verkligen Jag tycker om statistik Jag skulle vilja veta mer om de många statistiska metoderna, men jag tycker att jag kommer sluta att inte spela spelet verkligen. Det enda jag inte kan tycka om att hantera Med den här typen av saker ibland är det värde som det verkligen lägger till, jag menar att du sitter i ditt hus handlar bitar av virtuellt papper med lite ansiktsfri maskin och hej presto-pengar kommer ut i andra änden. Det verkar inte vara väldigt användbart och har det fanér att bli rik Snabb ordning till det Döma av antalet personer som deltar i dessa hemhandlare konferenser Jag tycker att det nästan har känslan av dessa självhälsaseminarier där gullibles byter ut mycket pengar för slick mumbo jumbo. Jag inser orsaken till att ha Forex och råvarumarknader Och varför företagets aktier och aktier finns Men det finns något om det hela som inte sitter bra, kanske det är alltingets intanglighet. Håll dig trygg på världens ledande sociala handelsnätverk. Ta en Populär Investor. Share dina handelsinsatser och hjälpa andra handlare att förbättra sin ekonomiska kunskap Tjäna en procentandel från dina tillgångar under ledning som en andra inkomst. Jag tycker om att vara en populär investerare Det visar att andra handlare har fullständigt förtroende för mig och i sin tur jag Gör mitt bästa för att överträffa deras förväntningar. Elvin De Cruz AlvinDeCruz Singapore. Bli en populär investerare. Dela dina handelsinsikten och hjälpa andra handlare att förbättra sin ekonomiska kunskap. Tjäna en procentandel från dina tillgångar under ledning som en andra inkomst. Sedan jag gick med i eToro I Hanterade över 100 000 andra användares eget kapital Jag älskar att hjälpa andra och jag tjänar extra månatliga utbetalningar Allt som krävs är självtänksamhet och uthållighet. George Thomson misterg23 Italy. Forex skandal Hur man räknar marknaden. Valutamarknaden är inte lätt att manipulera. Men det är inte lätt att manipulera. Det är fortfarande möjligt för handlare att ändra värdet av en valuta för att göra vinst. Eftersom det är en 24-timmars marknad är det inte lätt att se hur mycket marknaden är H på en given dag. Institutioner tycker att det är användbart att ta en bild av hur mycket som köps och säljs Fram till februari hände detta varje dag på 30 sekunder före och efter 16 00 i London och resultatet kallas 4 pm-fixen, Eller bara fix. När dessa överträdelser kom till ljuset har fönstret ändrats till fem minuter för att göra det svårare att manipulera. Fixen är väldigt viktig, eftersom det är pinnen som många andra finansiella marknader beror på. Så hur mår du Göra valutapriserna förändrade på det sätt du vill. Traderar kan påverka marknadspriserna genom att skicka in ett brådskande order under fönstret när fixingen är inställd. Detta kan skingra marknadens intryck av utbud och efterfrågan, så att priset ändras. Detta kan vara Där näringsidkare får konfidentiell information om någonting som kommer att hända och kan ändra priser. Exempelvis delade vissa handlare intern information om sina beställares order och handelspositioner. Handlarna kunde då placera sina egna order eller försäljning för att vinst fr Om den efterföljande rörelsen i priserna. Detta kan relatera till 4pm-rätten, med en näringsidkare placera en handel före 16:00 för att han vet att något kommer att hända på omkring 4:00. Det är lättare att flytta priser om flera marknadsaktörer arbetar tillsammans. Beställningar vid en viss tid eller dela konfidentiell information, är det möjligt att flytta priserna snabbare. Det kan leda till att företagen gör mer vinst. Sammanfattning kan vara aktiv, när handlare talar till varandra i telefon eller på internet-chattrum. Det kan också vara Implicit, där handlare inte behöver prata med varandra, men är fortfarande medvetna om vad andra människor på marknaden planerar att göra. Hooray snyggt lagarbete. I november förra året, Storbritanniens finansiella vakthund, gav Financial Adduct Authority FCA några exempel på hur handlare i banker som kallade sig namn som spelarna, de 3 musketörerna, ett lag, en dröm och A-laget försökte Manipulera valutamarknader. I ett exempel sa det att handlare på HSBC hade samarbetat med handlare från minst tre andra företag för att försöka driva korrigeringen för sterling-dollarkursen lägre. Det sa att näringsidkare hade delat konfidentiell information om kundorder före Fixen, och använde sedan denna information för att försöka manipulera fixen nedåt. Valutakursfixet för dollar steg från 1 6044 till 1 6009 i det här exemplet, vilket gjorde HSBC till en 162 000 vinst. Efteråt gratulerade handelsmännen sig och sa älskade den kompisen Arbetade härligt synd att vi inte kunde få det under 00, där går du tidigt, flyttar den, håller den, skjuter den, trevliga arbeten, jag gör min hatt och Hooray trevligt lagarbete. I ett annat exempel sa FCA Ci Tio handlare hade försökt driva euro dollarn fixa uppåt genom att dela information om sina köporder med handlare på andra företag. Trader på dessa företag överförde sedan sina köporder till Citi, vilket gav det större inflytande på marknaden. I slutändan fixade euron dollar Rose och Citi s vinst för handeln nådde 99.000.Efter handeln slutfördes, handlade handelsmän gratulationsmeddelanden som underbar, ja fungerade ok och det lär jag inte. Vem blir sårad. Prisförändringar som uppstår genom manipulationen är så små att semesterfirare Är osannolikt att märka en stor skillnad när man köper utländsk valuta. De största förlorarna är företag som befinner sig skyldiga i manipulation. Även för stora banker är 2 miljarder mycket pengar. Reglerna säger att några av bankernas kunder kunde ha lidit av marknaden som är skevda. Kan påverka värdet av pensionsfonder och investeringar. Denna typ av manipulering undergräver också förtroendet för det finansiella systemet, som har skett genom en serie skandaler. Ed ämnen.

No comments:

Post a Comment